søndag den 7. februar 2010

Årets konfirmation

Ja den står i Maj og jeg er blevet spurgt om ikke jeg vil kreere invitationer og bordkort. Jeg har fået helt frie hænder - men har dog afpresset moderen til konfirmanten og fået at vide at hun er til lyserød ;o)

Her er først et billede af de farver jeg har valgt at bruge (de er fra Love2Scrap):


Jeg har eksperimenteret lidt og har fundet frem til 2 forskellige bordkort (Havde ikke nok af den farve, man kan se foroven til venstre).


Jeg undskylder straks for skriften - det er ikke min stærke side og bare en test ;o)

Her kommer den anden farve. Selve kortet er stemplet med et baggrundsstempel fra Kreative Fornemmelser før det er standset ud emd en supersmart QK die.



Det er svært at se på billederne, men den lyserøde baggrundssommerfugle er en tone mørkere på det nederste bordkort.

Så skal der bare laves 47 mere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar