mandag den 9. november 2009

H20 farve, der driller

Har lige farvelagt endnu en lille snemand. Idéen er at han skal matche noget snetema, så han er holdt i grønne/blå nuancer.

Én af farverne - Azurite, driller mig dog gevaldigt. Den er ikke til at farvelægge med uden den ender med at se skjoldet ud. Den ahr endda tendens til at se ud som om, nogen har klattet med en anden farve i den :o( Kors, hvor det irriterer mig!

Jeg er begyndt at mistænke at der er noget galt med farven fra producentens side, for i den lille bøtte, ser den heller ikke ensartet ud. Det er som om der er mørkere striber ovenpå den egentlige farve. Andre, der har lignende erfaringer?


Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Nej har ikke prøvet noget i den stil. Har dog lidt problemer med papir i dårligere kvalitet, det suger meget vand.
    Jeg synes ikke man kan se på billedet, at der er skjolder.
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  2. Rart det ikke er noget der skriger til himlen ;o) Hvad er gramvægten på det papir, du har problemer med? Jeg arbejder med noget der har en gramvægt på 200 g/m2 og synes egentlig ikke der skal særlig meget vand til før det hele står i bakke dal.

    SvarSlet
  3. Kan man ikke røre farven godt sammen. Det lyder lidt som når maling skiller af at stå længe. Der hjælper det at røre den godt sammen.
    Jeg kan godt se at farven ikke er helt ensartet, men jeg synes det giver et fint liv,

    SvarSlet
  4. Twinkling H2O er ikke flydende - det er små bøtter med hårde "kager" af farve i, så de kan ikke røres sammen.

    SvarSlet