fredag den 20. november 2009

Snot og blomster

Her i huset ligger vi underdrejet i snot i lange baner. Indtil videre er det kæresten det er gået hårdest udover. Han har været hjemme siden onsdag og både onsdag og torsdag har vi ikke lavet meget andet end at sove og pudse næser.

I formiddags ringede det på døren og jeg trissede ud for at se hvem det mon var. Det var sørme en blomsterleverance. Jeg fik simpelthen leveret en skøn buket fra min dejlige Far i anledning af weekenden :o)
Er den ikke bare skøn? Det er de rene vitaminer for øjnene!



TAK FAR :o)

Senere på dagen fik min mor også leveret en dejlig buket - vi er nogle heldige piger!

Jeg er lige blevet færdig med følgende kort, hvor jeg har leget lidt med organzabånd og Perfect Pearls. Det er ikke så skarpt på billedet, som det er i virkeligheden (stempeltrykket). Endnu et kort inpireret af hurtige kort fra Scrapsister.




Serviceoplysning: Der står "God Jul" på den brune cirkel.... he he.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar