søndag den 1. november 2009

Scrap A Mania 2009

Pyha hvor har det været en spændende og begivenhedsrig lørdag i Roakildehallerne. Jeg fik shoppet amok og blandt andet købt min første maskine - en Quickutz Revolution - I love it!

Det var min første event sammen med andre indenfor scrap og kort-verdenen og hvor var alle dog bare søde, positive og hyggelige. Der var mere snak og shop end produktion, men det betroede de "gamle rotter" os var ganske normalt.

Jeg fik leget lidt med nogle af nyindkøbene og færdiglavet 1 julekort. Det er et criss-cross kort, som jeg har fundet opskriften til her


Tak til www.splitcoaststampers.com som er en side fyldt med inspiration og opskrifter til alskens lækkerier med papir, stempler og farver!


Criss-Cross kort lavet på SAM lørdag d. 31.10.2009

Heidi/Sivsko lod mig prøve hendes nyindkøbte Stempel og det er blevet farvelagt i dag med mine få Twinkling H2O's. Jeg er ret vild med resultatet, når nu jeg selv skal sige det. Da Snemanden var tør kom han en tur i Revolution, hvor han blev skåret og embosset i kanten, med min nye Spellbinders Nestabilities Die.




Her til eftermiddag er det blevet til endnu et julekort. Denne gang er jeg gået lidt længere væk fra den oprindelige idé og har udeladt mønsterpapiret på den ene halvdel af forsiden. Istedet har jeg lavet små grantræer med en af de Quickutz dies jeg købte på "Til salg-bordet" i går. Jeg fik for 30 kr. en lille pose med 6 forskellige juletema dies - Dét kan man da kalde et godt tilbud :D Jeg har valgt at stensil-duppe et lille grantræ på meddelelsesfeltet med en lys brun chalk. Som stensilbrugte jeg "rammen" som grantræerne blev stanset ud af.


Criss-Cross kort søndag d. 01.11.2009.

1 kommentar:

  1. Synes snemanden er blevet fin - og tak for sidst :-) Fantastisk weekend

    SvarSlet